فروشگاه دانشکده توسط جمعی از اساتید و مدرسان دانشگاه‌های برتر و با هدف ارائه راهکارهایی برای یادگیری مهارت در کنار افزایش دانش و آگاهی بنا نهاده شده است. تعهد این مجموعه، ارائه فایل‌ها و آموزش‌های با کیفیت و باارزش به کاربران است. چرا که هنوز هم با وجود گستردگی منابع و وبسایت‌های آموزشی، پیدا کردن منابع آموزشی با کیفیت کار آسانی نیست.

دانلود مقاله خواص مکانیکی هیدروکسی آپاتایت


دانلود مقاله خواص مکانیکی هیدروکسی آپاتایت

در یک تحقیق در سال 2007 خواص مکانیکی تک بلور HA توسط روش های نانو و میکرو فرورفتگی در روی صفحات قاعده و جانبی تک بلور توسط Viswanath و همکارانش اندازه گیری شد. نتایج نشان داد که تک بلور در جهت محور c سخت تر است و در کل انیزوتروپی در خواص مکانیکی مشاهده گردید.

در یک تحقیق در سال 2007 خواص مکانیکی تک بلور HA توسط روش های نانو و میکرو فرورفتگی در روی صفحات قاعده و جانبی تک بلور توسط Viswanath و همکارانش اندازه گیری شد. نتایج نشان داد که تک بلور در جهت محور c سخت تر است و در کل انیزوتروپی در خواص مکانیکی مشاهده گردید. پلاستیسیته در ابعاد نانو به صورت بیرون زدگی در اطراف لبه های فرورونده (indenter) مشاهده گردید. انیزوتروپی مشهودی نیز در تافنس تک بلور مشاهده گردید و مقدار آن از مقادیر گزارش شده برای HA پلی کریستال کمتر است.

سفتی بالاتر صفحات قاعده ممکن است به علت طبیعت فشرده آنها باشد. سختی که بر حسب مقاومت ماده در برابر تغییر شکل پلاستیک اندازه گیری گردیده است به این علت در صفحات قاعده بیشتر است که تنش-های برشی بیشینه بر روی صفحات غیر از قاعده موثر خواهند بود. و صفحات قاعده نیازمند تنش¬های بحرانی بزرگتری برای تغییر شکل می باشند.


مقاله خواص مکانیکی هیدروکسی آپاتایت در 25 صفحه تهیه شده است که همراه با فایل پاورپوینت ارائه می شود.

 

فهرست مطالب مقاله خواص مکانیکی هیدروکسی آپاتایت

معرفی

  • خواص مکانیکی تک بلور هیدروکسی آپاتایت
  • خواص مکانیکی بدنه های پلی کریستال هیدروکسی آپاتایت
  • تاثیر ترکیب شیمیایی هیدروکسی آپاتایت بر خواص مکانیکی
منابع
 


مبلغ قابل پرداخت 78,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 457

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تهران، شهرک غرب، خیابان درختی

مهارت آموزی در کنار افزایش دانش و آگاهی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما